Subject: FW: 11603 Maardu tee ja Kiltri tee 16 kinnistu juurdepääsutee ehitusprojekt
From: "Merike Joonsaar" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Tue, 8 Jul 2025 14:13:52 +0300

Tere.

Palun mulle täitmiseks, korduv.

Tervitades

Merike

From: Roland Mäe <[email-masked]>
Sent: Tuesday, July 8, 2025 1:28 PM
To: Merike Joonsaar <[email-masked]>
Subject: RE: 11603 Maardu tee ja Kiltri tee 16 kinnistu juurdepääsutee
ehitusprojekt

Tere

Vastused alla teise värviga.

Tegin koormussageduse arvutuse eeldusel, et kogu liiklussagedus kasvab 20%
ja et karjääriga seoses lisandub päevas 70 autorongi.

Praegu on Maardu teel katend 5+6 cm. Tegin sellele ka KAP-iga
kontrollarvutuse, kui peaks lisanduma 70 autorongi ja kogu liiklussagedus
peaks kasvama 20%. Nende numbritega annab praegu arvutus välja.

Lugupidamisega

Roland Mäe

ViaVelo Inseneribüroo OÜ

Reg nr 11712139

Valukoja 10, Tallinn

Telefon: 5172182

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

From: Merike Joonsaar <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, July 8, 2025 11:17 AM
To: Roland Mäe <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: 11603 Maardu tee ja Kiltri tee 16 kinnistu juurdepääsutee
ehitusprojekt

Tere.

Tänan projekti eest

Mõned tähelepanekud projekti täiendamiseks:

1.	Näha likvideeritava mahasõidu asukohas ette algse olukorra, sh
riigitee äärse läbiva kraavi taastamine.
Kraav lisatud.
2.	Olemasolev mahasõit tuleb tähistada likvideeritavana pikemalt, so
riigitee kaitsevööndi ulatuses.
Likvideerimine näidatud pikemalt
3.	Lisada vert planeeringu joonisele kraavi põhja projekteeritud
kõrgusarvud.
Kraavikõrgusarvud lisatud.
4.	Lisada truubi sisse- ja väljavoolu kõrgus.
Lisatud.
5.	Normide järgi peab juurdepääsutee aluse truubi läbimõõt olema
vähemalt 0,4m.
Korrigeeritud.
6.	Hinnata riigitee olemasoleva katendi kandevõimet
kontrollarvutusega arvestades karjääri teenindamisega lisanduva
liikluskoormusega (nõuded p 11). Asjakohane ei ole seletuskirjas viidata
KOV-ide teede tüüpkatendile, sh  Tallinna Linnavalitsuse määrus nr 27 Lisa
1 (18.09.2019) „Sillutiskivi, asfalt- ja tsementbetooniga teede ja
tänavate tüüpkatendikonstruktsioonide projekteerimisele, rajamisele ja
remondile esitatavad nõuded“.
KOV tüüpkatendi viide eemaldatud.

Lugupidamisega

Merike Joonsaar

Peaspetsialist

Planeerimise osakond

kooskõlastuste üksus

5862 7078

From: Roland Mäe <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, July 7, 2025 12:22 PM
To: MNT Teed <[email-masked] <mailto:[email-masked]>
>
Subject: Riigitee 11603 Maardu tee ja Kiltri tee 16 kinnistu
juurdepääsutee ehitusprojekti kooskõlastamine

Tere

Saadan kooskõlastamiseks Riigitee 11603 Maardu tee ja Kiltri tee 16
kinnistu juurdepääsutee ristumiskoha ehitusprojekti.

Lugupidamisega

Roland Mäe

ViaVelo Inseneribüroo OÜ

Reg nr 11712139

Valukoja 10, Tallinn

Telefon: 5172182

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]